Wiele ludzi stawia wpływ na logo w pierwszej kolejności, kiedy otwiera jakiś biznes, jednak czy logo na początku biznesu jest ważne?
Pierwszą myślą jaką powinniśmy zrobić startując z biznesem, jest to aby opracować lejek sprzedażowy, który realnie działa i daje nam klientów i rozwój naszej firmy.

Kiedy ogarniemy tę kwestię możemy mieć do tematu logo, które jest szczególnie ważne tak samo jak nazwa firmy.
Logo powinno być skromne i charakterystyczne, przykład prostego logo?
„Apple” – logo tej firmy to właśnie ugryzione jabłko, które niewątpliwie jest wielkie na całej ziemi.

Kiedy planujemy na swoją rękę stworzyć logo, musimy dbać o chociażby księdze znaków


Interesujący temat: https://wle.pisz.pl/mobilne-kasy


W skrócie księga znaku to pewnego rodzaju „legenda” naszego logo czyli typografia znaku, kolorystyka znaku, geneza powstania logo itp.
Kiedy faktycznie zajmujemy się za tworzenie własnego logo pamiętajmy o kolorach, kształcie czy motywie przewodnim logo.
Jeśli jednak zlecimy to doświadczonemu grafikowi, możemy być dobrzy.

Natomiast zadajmy sobie pytanie – „Czy logo jest ważne w biznesie?” – odpowiedź brzmi [b]Tak[/b], dlaczego?
Prosty przykład wyżej wymienionej firmy Apple, która znana jest na całym świecie, miliony ludzi mają telefony iphone właśnie z ugryzionym jabłkiem na obudowie.
Bardzo często jest tak, że ktoś nie zna firmy, jednak właśnie dzięki logo kojarzy, czym dana firma się zajmuje.